وکیل جوان

نوشته‌هایی در وکالت دادگستری

وکیل جوان

نوشته‌هایی در وکالت دادگستری

مشخصات بلاگ
وکیل جوان
بایگانی
آخرین نظرات

اندر باب پیامکهای تبلیغاتی

«مندنی پور- اسکودا»

شاید عنوان این نوشته موجب تعجب شما شده باشد. حق با شماست. این عنوان از دو اسم خاص تشکیل شده است: الف: مندنی‌پور و ب: اسکودا. این دو اسم خاص را من در کنار هم قرار نداده‌ام بلکه این دو اسم مدتهاست در پایان پیامک‌های ناخوانده‌ای قرار می‌گیرند که در مناسبتهای مختلف به شماره همراه من ارسال می‌گردند. برای نمونه:

پیامک عید غدیر:

«و غدیر خود سرآغاز تغییر بود، تغییر هم راه با تدبیر فرخنده. مندنی‌پور- اسکودا»

پیامک عاشورا:

«پیام ماندگار بزرگ آموزگار مدرسه عاشورا: آزاداندیشی، ستیز با ستمگر، نفی سلطه به هر بهانه، حق جویی  و حق‌گویی . مندنی‌پور- اسکودا»

بگذارید با اندکی توضیح از عنوان این نوشتار رفع ابهام کنم. منظور از «مندنی‌پور» آقای دکتر علی مندنی‌پور وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد و منظور از «اسکودا» اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران است و قرار گرفتن این دو اسم خاص در کنار هم از این جهت است که آقای دکتر علی مندنی‌پور ریاست اتحادیه کانونهای وکلای دادگستری ایران را برعهده دارد. اکنون می‌رسیم به اصل موضوع و آن هم طرح یک پرسش از جناب آقای دکتر علی مندنی‌پور مبنی این که ایشان با چه استدلال و منطقی به خود اجازه می‌دهند چنین پیامکهای تبلیغاتی را ارسال کنند؟ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اند که ارسال پیامکهای تبلیغاتی،‌ صرف‌نظر از محتوای آنها، از سوی یک وکیل دادگستری برای سایر همکاران خود برخلاف شأن و جایگاه یک وکیل می‌باشد؟ از نظر من حتی اگر قانون اجازه ارسال چنین پیامکهایی را به آٔقای دکتر مندنی‌پور بدهد، شأن و جایگاه وکیل دادگستری- که فراتر از الزامات و دربایست‌های قانونی است- اجازه نمی‌دهد که یک وکیل دادگستری از جایگاهی که همکارانش او را برای آن انتخاب کرده‌اند و از مناسبتهای دینی و مذهبی برای تبلیغ خود استفاده کند. تا نظر ایشان چه باشد؟

پ.ن.

گمان من این است که هزینه ارسال چنین پیامکهایی را خود جناب دکتر مندنی‌پور می‌پردازند و به همین دلیل به این موضوع نپرداختم که اگر غیر از این باشد جای بسی اندوه و شوربختی خواهد بود!!!

  • جواد کارگزاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی